Jak vytvořit dokonalou reklamu (anebo se k ní aspoň přiblížit)

Situace na trhu klade na HR marketéry stejné nároky jako na “zaběhnuté” brand manažery či ATL specialisty. Reklama na zaměstnání se pomalu, ale jistě stává plnohodnotným komunikačním kanálem, kde vítězí marketingová vynalézavost a odvaha. V přetlaku komunikačních poselství, mediálních kanálů a značek, se však zdá být téměř nemožné vytvořit výraznou zapamatovatelnou reklamu. A přece to jde! 🙂

No workshopu se díky globálním insightům agentury Kantar podíváte do zákulisí přípravy a realizace nejlepších světových kampaní. Martin vám ukáže zlaté pravidla, podložené reálnými daty, kterými se můžete inspirovat při tvorbě vaší komunikace. A to bez ohledu na to, zda jde o status na Facebooku anebo imidžovou EVP kampaň.

Přímo na workshopu se společně s Martinem pokusíte některé z pravidel zapracovat do vaší každodenní práce.

Co si z Martinova workshopu odnesete?

Zjistíte, proč některé reklamy fungují skvěle a jiné ne.

Dozvíte se, v čem tkví tajemství těch nejúspěšnějších světových reklam.

Sami si na základě těchto poznatků vyzkoušíte postavit reklamu.

Event Hours(1)

  • Underground stage

    14.00 - 15.00

    Martin Krajniak
    workshop je plný

(SK) Zapálený marketér a komunikační expert