FAQ .

Téměř vše, co by vás mohlo zajímat. Od dopravy až po networking...
Jak budu moci během konference networkovat s ostatními účastníky?

I pro tento ročník budeme používat skvělou konferenční aplikaci Whova. Nejprve ji budete potřebovat na registraci na místě konání, pak v ní najdete i kompletní program, info o řečnících a partnerech, podrobnosti k networkingu, ale také aktuální notifikace od organizátorů či soutěže.

 

Stáhni si Whova na www.whova.com/download

 

 

Je dvoudenní lístek přenosný?

Všechny vstupenky jsou na jméno a nepřenosné, platí tedy pouze na jméno držitele vstupenky.
Pokud se chcete na konferenci druhý den vystřídat s kolegy, můžete využít možnosti zakoupení jednodenní vstupenky 🙂

Jak se dostanu na místo konání pomocí MHD?

SONO Centrum je multifunkční kulturní prostor kousek od centra města. Pokud využijete MHD z Hlavního nádraží, cesta vám zabere necelých 15 minut. Nejprve nasedněte na tramvaj č. 4 anebo č. 12, kterou se dopravíte na zastávku Českou, kde přestoupíte na č. 3 anebo č. 11, která vás odveze na zastávku Tábor, ta již je téměř před budovou SONO Centra. Jízdní řády naleznete ZDE.

Jak se dostanu na místo autem a kde zaparkuji?

Přímo v SONO Centru letos parkovat nelze, můžete však využít parkování ve vedlejší budově Platinium, dále parkoviště naproti SONO Centra anebo zaparkovat v přilehlých ulicích.

Chci být partnerem akce nebo zřídit informační stánek se svým produktem, koho mám kontaktovat?

Kontaktujte prosím Denisu Královou:

+420 603 575 381

 denisa.kralova@engage-advisory.com

Budou nějaké doprovodné aktivity kromě přednášek?

Samozřejmě! Chystáme pro vás bohatý catering, doprovodný hudební program, fotokoutek, chill-out zónu, výstavní plochu pro partnery a nebude chybět ani skvělá afterparty. Nově se můžete těšit na underground scénu, která nabídne zcela nové možnosti doprovodné zábavy.

Jak je řešeno stravování a občerstvení?

Během celého dne vám bude k dispozici dostatek kvalitního občerstvení i pití formou vyváženého rautu.

Jaký bude na konferenci dresscode?

Chceme, abyste se během konference cítili hlavně pohodlně. Doporučujeme zvolit styl „smart casual.“

V jakém jazyce budou vedeny přednášky?

V rodném jazyce každého z řečníků, v hlavním sále (Innovation stage) bude k dispozici simultánní překlad.

Je dovoleno během přednášek fotit či točit videa?

Ano, je to dovoleno, jen prosíme buďte ohleduplní vůči řečníkům a foťte bez blesku. Na místě budou samozřejmě i profesionální fotografové a kameramani a pořízené materiály budou po konferenci účastníkům k dispozici.

Bude se opět konat afterparty a kde?

Můžete se těšit na skvělou afterparty přímo v prostorách hudebního klubu SONO Centra s výbornou akustikou.

Po skončení koncertu Ukulele Orchestra jako Brno můžete v EVOLVE! party pokračovat ve smluveném baru v centru – těšit se na vás budou v Air Café.

Přijedu z daleka, zajišťujete pro účastníky i ubytování?

Ubytovat se můžete přímo v místě konání v  SONO Centru. Pro účastníky máme slevu 10 %.

Spolupracujeme také s hotelem Holiday Inn, ve kterém máme pro účastníky slevu + ranní shuttle do SONO Centra zdarma.

Slevové kódy budeme rozesílat v účastnickém infopacku na podzim, pokud chcete řešit ubytování dříve, klidně nám o zaslání kódů napište na info@evolvesummit.cz.

Nemám s recruitmentem žádné zkušenosti, ale rád/a bych s ním u nás ve firmě začal/a, má pro mě akce smysl?

Každopádně ano! Konference je vhodná jak pro zkušenější publikum, tak i pro nováčky. Recruitment se neustálé vyvíjí vpřed a všichni se máme pořád co učit.

Chci se zúčastnit jen jednoho dne. Není to problém?

Vůbec ne. Vyberte si, který ze dvou dnů vám vyhovuje a připojte se jen na tento. Pozor jen na limitovaný počet jednodenních lístků, na každý den je jich k dispozici 20 ks.

 

Samozřejmě se na vás budeme těšit i na večerní party. 🙂

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Napište nám .