FAQ .

Téměř vše, co by vás mohlo zajímat. Od dopravy až po networking...
Jak budu moci během konference networkovat s ostatními účastníky?

I pro tenhle ročník jsme pro vás přichystali skvělou networkovací aplikaci Whova, přímo určenou pro profesionály potkávající se na konferencích či firemních akcích, díky které si budete moci vyplnit profil, poznat další účastníky a naplánovat si setkání s nimi.


 

 

 

 

Je dvoudenní lístek přenosný?

Všechny vstupenky jsou na jméno a nepřenosné, platí tedy pouze na jméno držitele vstupenky.
Pokud se chcete na konferenci druhý den vystřídat s kolegy, můžete využít možnosti zakoupení jednodenní vstupenky 🙂

Jak se dostanu na místo konání pomocí MHD?

SONO Centrum je multifunkční kulturní prostor kousek od centra města. Pokud využijete MHD z Hlavního nádraží, cesta vám zabere necelých 15 minut. Nejprve nasedněte na tramvaj č. 4 anebo č. 12, kterou se dopravíte na zastávku Českou, kde přestoupíte na č. 3 anebo č. 11, která vás odveze na zastávku Tábor, ta již je téměř před budovou SONO Centra. Jízdní řády naleznete ZDE.

Jak se dostanu na místo autem a kde zaparkuji?

Přímo v SONO Centru letos parkovat nelze, můžete však využít parkování ve vedlejší budově Platinium, dále parkoviště naproti SONO Centra anebo zaparkovat v přilehlých ulicích.

Chci být partnerem akce nebo zřídit informační stánek se svým produktem, koho mám kontaktovat?

Kontaktujte prosím Denisu Královou:

+420 603 575 381

 denisa.kralova@engage-advisory.com

Budou nějaké doprovodné aktivity kromě přednášek?

Samozřejmě! Chystáme pro vás bohatý catering, doprovodný hudební program, fotokoutek, chill-out zónu, výstavní plochu pro partnery a nebude chybět ani skvělá afterparty. Nově se můžete těšit na underground scénu, která nabídne zcela nové možnosti doprovodné zábavy.

Jak je řešeno stravování a občerstvení?

Během celého dne vám bude k dispozici dostatek kvalitního občerstvení i pití formou vyváženého rautu.

Jaký bude na konferenci dresscode?

Chceme, abyste se během konference cítili hlavně pohodlně. Doporučujeme zvolit styl „smart casual.“

V jakém jazyce budou vedeny přednášky?

V rodném jazyce každého z řečníků, v hlavním sále (Innovation stage) bude k dispozici simultánní překlad.

Je dovoleno během přednášek fotit či točit videa?

Ano, je to dovoleno, jen prosíme buďte ohleduplní vůči řečníkům a foťte bez blesku. Na místě budou samozřejmě i profesionální fotografové a kameramani a pořízené materiály budou po konferenci účastníkům k dispozici.

Bude se opět konat afterparty a kde?

Můžete se těšit na skvělou afterparty přímo v prostorách hudebního klubu SONO Centra s výbornou akustikou.

Po skončení koncertu Ukulele Orchestra jako Brno můžete v EVOLVE! party pokračovat ve smluveném baru v centru – těšit se na vás budou v Air Café.

Přijedu z daleka, zajišťujete pro účastníky i ubytování?

Ubytovat se můžete přímo v místě konání v  SONO Centru. Pro účastníky máme slevu 10 %.

Spolupracujeme také s hotelem Holiday Inn, ve kterém máme pro účastníky slevu + ranní shuttle do SONO Centra zdarma.

Slevové kódy budeme rozesílat v účastnickém infopacku na podzim, pokud chcete řešit ubytování dříve, klidně nám o zaslání kódů napište na info@evolvesummit.cz.

Nemám s recruitmentem žádné zkušenosti, ale rád/a bych s ním u nás ve firmě začal/a, má pro mě akce smysl?

Každopádně ano! Konference je vhodná jak pro zkušenější publikum, tak i pro nováčky. Recruitment se neustálé vyvíjí vpřed a všichni se máme pořád co učit.

Chci se zúčastnit jen jednoho dne. Není to problém?

Vůbec ne. Vyberte si, který ze dvou dnů vám vyhovuje a připojte se jen na tento. Pozor jen na limitovaný počet jednodenních lístků, na každý den je jich k dispozici 20 ks.

 

Samozřejmě se na vás budeme těšit i na večerní party. 🙂

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Napište nám .