• Košík je zatím prázdný.

Konference o recruiterském řemesle v číslech: 417 účastníků, 15 řečníků, 50 ručně šitých chameleonů nebo 658 profi fotografií

„EVOLVE Summit je opravdu Highlight event na české scéně,“ říká charismatický moderátor konference Petr Skondrojanis. „Kluci z Engage Advisory vychytali všechny detaily. Světový lineup, precizní dramaturgie, tuny inspirace, praktičnost. Prostě super! Jsem moc rád, že jsem mohl být u toho!

2 dny, 15 řečníků, 17 přednášek, jedna stand up comedy o strastech recruiterů, jedna panelová diskuze a bezpočet sourcing hacks. Přijeli 3 speakeři z Velké Británie, 7 řečníků z Česka, 2 z Maďarska, jedna rétorka z Izraele a jedna původem z USA a telemostem jsme se spojili s Las Vegas. Účastníci ze zemí jako Arménie a Írán bohužel nedostali víza (ale jistě strávili mnoho hodin jejich sháněním), takže jsme se setkali v mezinárodním prostředí Čechů, Slováků, Němců, Maďarů, Ukrajinců a Rusů a to v celkovém počtu 417 účastníků.

„Jsem velmi rád za fakt, že Česká republika přitáhne na jedno místo tolik odborníků z oblasti náboru, kteří jsou schopni náš trh posouvat,“ pochvaluje si návštěvník konference Pavel Zahradníček.

Mluvilo se o unikátním náborovém zážitku pro kandidáta, o tipech na originální oslovení potenciálních zaměstnanců, umělé inteligenci a chatbotech v procesu náboru, o referral programech, o hledání zaměstnanců na druhé straně zeměkoule, o využívání velkých dat (BigData technologie), gamifikaci, o důležitosti nastolení očekávání HR oddělení, lidských vztazích spíš než zdrojích a o jedinečné firemní kultuře v americkém Zapposu, který generuje dlouhodobě spokojené zaměstnance nehledající změny.

„Na summitu EVOLVE! jsem byla letos poprvé a velmi mne celá akce inspirovala. Dozvěděla jsem se spoustu tipů, jak udělat recruitment ještě zajímavějším a také, jak fungují společnosti v různých zemích. Určitě se těším na další ročník!“ shrnuje účastnice Marie Jedličková.

Na následné afterparty se představilo 11 skvělých ukulele hráčů a jeden bubeník ze skupiny Ukulele Orchestra jako Brno. Zahráli nejen všem živým Evolverům, ale i jednomu oranžově svítícímu chameleonovi na pódiu a šesti velkým modrým podsvíceným pódiovým písmenům, jejichž výroba si vyžadovala jednu řídicí desku, jednu elektrokrabici s ovládáním a celou hromadu ledek. Řečníci a mnozí z vás obdrželi jednoho z padesáti našich oranžových ručně šitých chameleonů, jejichž existence visela v jisté chvíli na vlásku kvůli zpoždění cedulek na jejich zadečky. 🙂 Dále se na hlavní pódium vešlo 20 oranžových a modrých světel a na ochoze hlavního sálu se usídlila režie o osmi monitorech, dvou dataprojektorech, pěti lidech v režii a třech kameramanech pobíhajících po celém SONU.

„V Sonu dosáhla tahle akce dalšího levelu a je na skutečně profi mezinárodní úrovni, nic lepšího nenajdete a neměl by si ji nechat ujít i kdokoli z businessu a klasického HR,“ rekapituluje akci účastník Vojtěch Kadlec. „Zdaleka nejde jen o úzkoprofilovou akci pro recruitery! Díky všem organizátorům!“

 9 členů organizačního týmu a 15 dobrovolníků mělo k dispozici 50 brandových triček a 24 košilí (to abychom byli všichni stále čistí a voněli vám :-)), ve kterých pro vás společně s 18 partnery akce připravili 10 stánků, svěží interiérovou zeleň, 330 ranních středečních minicupcaků, 250 gerber pro všechny dámy odcházející ze summitu ve čtvrtek, 19 videí, 658 profi fotografií, 241 fotek z fotokoutku a 13 shrnujících skečnoutingových poznámek.

Návštěvník Petr Milota doplňuje: „EVOLVE! Summit je podle mého názoru jednička mezi akcemi tohoto typu v Čechách a na Slovensku! Skvělá příležitost jak se během krátké doby nechat inspirovat, nasbírat neskutečné množství informací a mít možnost je okamžitě nasdílet s kolegy z oboru.“

Ještě vás ta čísla baví? Výborně! Protože díky vám máme 128 zpětných vazeb, což je bezmála třetina všech účastníků summitu, přičemž 75 % se letos zúčastnilo poprvé, 60 % hodnotí konferenci na jedničku a polovina z dotazovaných potvrdila, že určitě přijde i příští rok. Děkujeme!

„Na akci jsem byla poprvé, dostala jsem ji jako odměnu od svého zaměstnavatele,“  upřesňuje Jana Bártová. „Dříve jsem se organizací podobných akcí hodně zabývala a tak mohu říct, že za mě to vše působilo velmi profesionálně. Zaujal mě samotný výběr znělky, která provázela příchod každého účastníka – tvoří to tu správnou atmosféru. Témata byla též velmi přínosná. Bohužel jsem zde byla pouze jeden den, ale i tak jsem si to skvěle užila a setkala se díky tomu s velice zajímavými lidmi. Děkuji a doufám, že si svoji účast budu moci zasloužit i  v další ročníku EVOLVE! 2018.”

A co dodat? Že už se těšíme (a brzy se začneme připravovat) na další ročník EVOLVE! Summitu! Předtím nás ale ještě čeká jiný formát EVOLVE! v jarním období a to pod názvem EVOLVE! Masterclass se špičkovým průvodcem sourcingu, slavným Markem Tortoricim ze slunné Kalifornie.