
Dave Hazlehurst
Recognised as a thought leader in talent experience and employee engagement, “Google” Dave is a living legend in this landscape. Hugely in demand for keynotes and workshops all around the world, he always draws a crowd at senior level recruitment conferences, exhibitions and seminars across Europe and America, and never disappoints. Full of fun, irreverent, and disruptive, Dave’s presentations are never dull! As a director at the internationally successful employer branding agency Ph.Creative, with offices in Liverpool, London and New York, Dave continuously strives to ensure he delivers remarkable talent attraction results for his impressive portfolio of clients.
Jakožto uznávaná autorita v oblasti talent experience a employee engagement je Dave, kterému se přezdívá „Google Dave“, žijící legendou tohoto oboru. Jeho názory a workshopy jsou vyhledávány po celém světě; na seniorních recruiterských konferencích, výstavách a seminářích v Evropě i Americe Dave vždy dokáže strhnout publikum a účastníky nikdy nezklame. Jeho přednášky jsou vždy vtipné, nestydaté a divoké – rozhodně nikdy nejsou nudné! Dave působí jako ředitel v mezinárodně uznávané společnosti Ph.Creative specializující se na employer branding, s kancelářemi v Liverpoolu, Londýně i New Yorku, a stará se o působivé portfolio klientů, jimž pomáhá nacházet nové špičkové talenty.
Dave je uznávaný hlavně jako přední světový „thought leader“ v recruitment marketingu, bývá řečníkem na předních recruiterských konferencích po celém světě jako:
- LinkedIn Talent Connect – Keynote London and Anaheim, California, Vegas
- LinkedIn Social RecruitIn – Keynote London
- LinkedIn 100 Summit – San Francisco – ‘bootcamp’ for their top 100 global clients
- HR Tech – Paris and London
- REC – London and across the UK
- Agency and In-House Expo – UK
- APSCo – across UK
- SOSU Europe
- Vodafone – Candidate experience and Pitch workshops for their Global HRD population
Dave je jedinečným řečníkem. Kdo již zažil jeho přednášku, potvrdí, že jeho charismatické vystupování dokáže publikum strhnout. Jeho pohled na digitální marketing se opírá o nejnovější výzkumy v oblasti fungování lidského mozku, lidského rozhodování a zpracování informací, storytellingu a marketingu – tedy oblastmi, které v posledních letech výrazně zasahují do recruitmentu. Dave se může pochlubit velmi úspěšnými náborovými kampaněmi, které vytvářel pro přední světové značky.
Dave je velký nadšenec do digitálního světa a poslední roky sklízí velké uznání v oblasti digitálního marketingu, do kterého vnáší velmi svěží a moderní pohled. Je spoluautorem bestselleru „Getting Goosebumps“, který kritika řadí mezi velmi podařená díla v oblasti práce se zákazníkem. Jeho jedinečný pohled na digitální marketing se opírá hlavně o práci s lidskými emocemi a racionálním myšlením. Právě tyto oblasti dokáže jedinečným způsobem aplikovat do digitálních strategií firem a pomáhá firmám přilákat, zaujmout a získat jejich cílové publikum.
Dave pracuje jako partner ve společnosti Ph. Creative a stará se o působivé portfolio klientů, kterým pomáhá v budovat digitální a marketingové strategie. Mezi firmy, o které se stará, patří přední světové značky jako LinkedIn, Vodafone, Virgin Media, Tesco Opticians, Dulux, Nationwide Building Society nebo BAE.
Dave také pomáhal firmám jako:
- Reed Exhibitions
- Insurance Broker Expo and Insurance Age
- Legal (Incisive Media – publishers)
- IMUK