david hazelhurst

Dave Hazlehurst

Dave pracuje jako partner ve společnosti Ph. Creative a stará se o působivé portfolio klientů, kterým pomáhá v budovat digitální a marketingové strategie. Mezi firmy, o které se stará, patří přední světové značky jako LinkedIn, Vodafone, Virgin Media, Tesco Opticians, Dulux, Nationwide Building Society nebo BAE.

Dave je velký nadšenec do digitálního světa a poslední roky sklízí velké uznání v oblasti digitálního marketingu, do kterého vnáší velmi svěží a moderní pohled. Je spoluautorem bestselleru „Getting Goosebumps“, který kritika řadí mezi velmi podařená díla v oblasti práce se zákazníkem. Jeho jedinečný pohled na digitální marketing se opírá hlavně o práci s lidskými emocemi a racionálním myšlením. Právě tyto oblasti dokáže jedinečným způsobem aplikovat do digitálních strategií firem a pomáhá firmám přilákat, zaujmout a získat jejich cílové publikum.

Dave je jedinečným řečníkem. Kdo již zažil jeho přednášku, potvrdí, že jeho charismatické vystupování dokáže publikum strhnout. Jeho pohled na digitální marketing se opírá o nejnovější výzkumy v oblasti fungování lidského mozku, lidského rozhodování a zpracování informací, storytellingu a marketingu – tedy oblastmi, které v posledních letech výrazně zasahují do recruitmentu. Dave se může pochlubit velmi úspěšnými náborovými kampaněmi, které vytvářel pro přední světové značky.

Dave je uznávaný hlavně jako přední světový „thought leader“ v recruitment marketingu, bývá řečníkem na předních recruiterských konferencích po celém světě jako:

  • LinkedIn Talent Connect – Keynote London and Anaheim, California, Vegas
  • LinkedIn Social RecruitIn – Keynote London
  • LinkedIn 100 Summit – San Francisco – ‘bootcamp’ for their top 100 global clients
  • HR Tech – Paris and London
  • REC – London and across the UK
  • Agency and In-House Expo – UK
  • APSCo – across UK
  • SOSU Europe
  • Vodafone – Candidate experience and Pitch workshops for their Global HRD population

Dave také pomáhal firmám jako:

  • Google
  • Reed Exhibitions
  • Insurance Broker Expo and Insurance Age
  • Legal (Incisive Media – publishers)
  • IMUK

Webová stránka

https://www.ph-creative.com/

Všechny přednášky od Dave Hazlehurst

Vyprávění příběhů jako klíčový aspekt v moderním recruitmentu
8. 11. 2017 9.00-9.45
V době kdy se technologie posouvají závratným tempem a náš život se čím dál více digitalizuje, začíná být klíčová nejdůležitější lidská vlastnost “lidskost”. Pokud správně porozumíme lidskému chování a tomu co lidi dokáže zaujmout, dokážeme výrazně zlepšit výsledky náborů pro naši firmu - stačí se k tomu více soustředit na emoce lidí. Tímto způsobem s nimi daleko lépe navážeme komunikaci a daleko lépe dokážeme ovlivnit jejich rozhodování. Pokud ve svých náborech či náborových kampaních dokážeme více vyprávět příběhy, výrazně to zvýší propojení zaměstnanců s námi (employee value proposition), pomůže to zlidštit značku naší společnosti a vybudovat kolem nás komunitu talentů. Z příběhů se stanou legendy, o kterých si bude povídat celý trh... a hlavně, lidé si začnou povídat o tom, jak se díky vám cítí.
Vybudujte ve svém náboru unikátní Candidate Experience
9. 11. 2017 10.45-11.30
Na této přednášce vám Dave prakticky ukáže a poradí jak zdokonalit Candidate Experience ve vaší společnosti. Začneme postupně, ukážeme si, jak můžete kandidáty zaujmout a jak jim z celého náborového procesu vytvořit jedinečný zážitek. Během tohoto workshopu si projedeme krůček po krůčku celou cestu, kterou s vámi kandidáti urazí před i po náboru.