• Košík je zatím prázdný.

Jiří Boudal

Sociolog Jiří Boudal je spolumajitelem a ředitelem společnosti Behavio Labs, která se zabývá zákonitostmi podvědomého, intuitivního rozhodování. Klientům pomáhá nejen s výzkumy a strategiemi, ale také s marketingovými tréninky. Ve své práci klade důraz na jednoduchost a přehlednost dat.

Jiří se zaměřuje hlavně na branding a komunikaci. Stále více klientů se na něj ale obrací v oblasti recruitingu, HR brandingu a employee engagementu. Mezi takové patří například Raiffeisenbank, McDonald’s nebo Deloitte.

V minulosti Jiří působil jako lobbista a kreativec. Úspěšně prosadil několik protikorupčních zákonů a vytvořil pár virálních kampaní.

Webová stránka

www.behaviolabs.com

Všechny přednášky od Jiří Boudal

Jak zrekrutovat podvědomí? Aneb systematický přístup k vybudování silné zaměstnavatelské značky
13. 11. 2018 16.10 – 16.50
Získat schopné lidi je čím dál těžší a čím dál dražší. Jsou ale firmy, jejichž inzeráty lidé vždy rozkliknou jako první a kde chtějí pracovat, i když dostanou plat o desítky procent nižší. Zmínka o „employer brandingu“ proto dnes nechybí v žádném pořádném internetovém seznamu „10 zaručených rad pro nábor zaměstnanců“. Málokdy se ale dočteme víc, než že má firma myslet na dobrou reputaci, ujasnit si své hodnoty, vytvořit přátelskou atmosféru a natočit HR video. Ve skutečnosti nic z toho nemusí stačit k tomu, aby vaše značka opravdu přispěla k tomu, že se pro vás lidé rozhodnou. Díky moderní psychologii a neurovědám dnes už poměrně dobře rozumíme tomu, jak funguje mozek při rozhodování, co dělá a co nedělá silné značky silnými. Jirka vám to ukáže na konkrétních příkladech a dá vám o vědu opřené tipy, jak efektivně posilovat vaši značku – ať už vzniká živelně, anebo utrácíte miliony za náborové kampaně.