Jiří Nečas

Jirka pomáhá společnostem k rychlejšímu růstu pomocí budování silné značky zaměstnavatele, komunit a firemní kultury. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci, PR a s nadšením propojuje lidi a technologie – ideálně na projektech, které mají přínos pro společnost. Specializuje se na mezinárodní technologické firmy a strategickým budováním značky zaměstnavatele pomohl například Kiwi.com vyrůst z 1,000 zaměstnanců na 2,500 během tří let a Productboardu ze 100 na 500+ za dva roky a ke statusu jednorožce.

Jeho srdci jsou blízké vzdělávací projekty – pomáhal rozvíjet Digitální garáž od Google, nebo spolek Lidé z praxe a pomohl zorganizovat více než 300 eventů ve 23 zemích. Ve volném čase se věnuje mentorování, například v CzechCrunch Academy, nebo jako Google Certifikovaný trenér pro podnikání. Je spoluzakladatelem komunitní skupiny – Czech Community of Community builders a vzdělávací platformy Hiring Onramp, kde společně s Terezou Macháčkovou školí a předávají své zkušenosti HR profesionálům, startupům a jejich zakladatelům.