Mark Tortorici

Mark Tortorici nabízí svým klientům poradenství, konzultace a školení už od roku 1997. Kromě toho založil společnost Transform Talent Acquisition, která se zabývá školením pokročilých technik aktivního i pasivního sourcingu a špičkového využití technologií. Klienty navíc provází celým procesem recruitmentu krok za krokem.

Mark vytvořil školicí programy pro firmy, jako jsou například Google, Apple, Facebook, Twitter, eBay, Pinterest, Disney, Yahoo nebo Nvidia.

Jeho školením prošly tisíce účastníků z řad HR profesionálů. Intenzivní vzdělávání nabízí i těm, kteří zatím nemají moc zkušeností, ale do oboru recruitmentu by rádi pronikli.

Všechny přednášky od Mark Tortorici

Kontextové vyhledávání – Kdy a proč ho v sourcingu použít… a kdy raději ne
13. 11. 2018 11.35–12.15
Sémantické a kontextové vyhledávání. Používáte ho denně, ať už to víte nebo ne. Někdy se to samo nabízí: Jste na cestě za rodinou a najednou potřebujete najít restauraci. Abyste ušetřili čas, do Googlu v telefonu zadáte slovo „jídlo“. Během chviličky máte před sebou několik různých restaurací od fastfoodů až po luxusní podniky. Technologie, která toto na pozadí provádí, je přesně to, co Google a jemu podobné společnosti dělají: zjednodušují hledání pro běžného uživatele. Pokud zadáte jedno klíčové slovo, vyhledávač přemýšlí za vás a občas automaticky předvídá „blízká“ klíčová slova, která jste ale pro své hledání nepoužili. Tato přednáška bude zaměřena na vyhledávání, klíčová slova, vyhledávače a technologické pojmy, které byste měli dobře znát, abyste je mohli najít. Mark bude mluvit o tom, proč může být předvídání vámi hledaných termínů vyhledávačem dobré i špatné a ukáže vám, jak najít takový talent pool, který nikdo jiný nevidí.
Vytvořte si svůj vlastní Google CSE
14. 11. 2018 9.00–10.20
Agregátory vyhledávání lidí jsou nyní v kurzu! Je možné, abyste replikovali některou z cool vyhledávacích technologií? S použitím Google Custom Search Engine můžete. Poslechněte si Marka a zjistěte, jak si postavit svůj vlastní Google CSE, jak upravit kód tak, abyste dostali VÍCE výsledků a jak zaměřit váš Google CSE na stránky, které využívají agregátory vyhledávání lidí. Google CSEs vám umožní vytvořit vyhledávací textové řetězce (search strings), které daleko předčí hranice standardního Google vyhledávání. Dále vám umožní cílit na specifické části webu pro vytříbenější výsledky. A navíc vám umožní dostat se přes limit 32 klíčových slov, který běžný Google search má. Dokumentace k Google CSE je velmi skromná. Tato přednáška vám odkryje různé “fígle“ na vyhledávání, která můžete s Google CSE využít. Představte si, že tvoříte svou vlastní verzi Google, která hledá to, co VY chcete. Seznámíte se s nápady a příklady, které můžete dále sami implementovat. Mezi ně patří search stringy, které můžete použít v Custom Search Engine. Pokud chcete dostat svůj sourcing na vyšší úroveň a proniknout do tajů této technologie, přidejte se.