• Košík je zatím prázdný.
petr pouchly

Petr Pouchlý

Petr je kreativec, designér a evangelista gamifikace. Míchá zkušenosti ze světa nadnárodních korporací (kde 13 let pracoval) s praxí z neziskového sektoru (kde pracoval mnohem déle) a soukromého podnikání ve svobodné firmě Court of Moravia. Ze všech světů si bere to nejlepší pro budování komunit, vedení týmů a práci s lidmi. Dost bláznivý, aby neztratil kontakt s generací Y, a dost trpělivý, aby uměl její potřeby přeložit generacím starším.

Hraní se věnuje celý svůj život a doposud nepřestal. Vytvořil desítky her, odehrál tisíce a vše, co se z her naučil, zúročil v přenosu herních principů do běžného života, především systematické práce s motivací, dlouhodobou spoluprací a tvorbou inovativních řešení.

Aktuálně, vedle vyučování na MUNI, hledání nových byznysových příležitostí a hraní, vede svobodnou firmu Court of Moravia, která je na gamifikační a hravá řešení jedničkou na ČR trhu.

Za svůj přijal boj se šlendriánem a “lemplovstvím“, levnými paperbackovými pravdami a mizernou prací s lidmi, často nazývanými lidskými zdroji.

Všechny přednášky od Petr Pouchlý

Jak efektivně angažovat lidi pomocí náboru hrou?
8. 11. 2017 14.50-15.35
Nábor hrou: Efektivní nástroj pro přitahování a angažovanost kandidátů Když vidíte výsledky své poctivé práce, rozumíme kontextu i smyslu a ideálně budujete váš vlastní byznys, zažíváte stejné pocity jako hráči her, když mají rozehranou svou vlastní hru. Jako hráč chcete být plně vtažen od prvních okamžiků setkání s hrou. Od marketingu, přes obal a zpracování až k samotné herní náplni. Sebelepší hra se sama neprodá stejně jako váš byznys a na druhou stranu líbivá reklama nenahradí obsah. Jen s tím rozdílem, že vaše práce přináší reálné výsledky a nikoliv jen fiktivní herní skóre. Našli jste smysl v tom, co děláte a jste si jej plně vědomi. Když půjdeme do důsledku, jste nejen efektivní, ale vlastně i šťastní. Práce dává smysl. Jenže než tuhle souvislost najdete, snadněji vyhrají v době, kdy herní průmysl je jednička na globálním trhu "volného času", jiné podněty nad pozorností, zapálením a reálným přínosem vašich lidí. Můžete na to buď nadávat a vzpomínat, jak to dříve bylo lepší a mladí si méně vymrčovali, nebo jít trendu vstříc a přitáhnout lidi stejnými technikami jako to dělají herní designéři. V libovolném průmyslu, kde pracují lidé. Ukážu vám, že je to jen o chytrém designu