Kandidáti nereagují? Dejte jim dobry důvod, proč by měli!
Odmítají nebo nereagují? Běžná reakce profíků (a nalijme si čistého vína, i zelenáčů), které oslovujeme s pracovní nabídkou. Když na 5 pohovorů potřebujeme 250 oslovených lidí, můžeme se s tím smířit a říct si, že to je normální. Není se čemu divit, když je tak obrovská nabídka pozic a vhodných kandidátů (které chtějí všechny firmy) omezené množství. Ale co když se s tím nesmíříme. Dá se to dělat i jinak? Tady poštelovat, jinde přidat, tady míň tlačit… a najednou tu máme response rate až 40-50%. Jak se krásně čtou odpovědi jako (vyberte si sami):
- Moc ďakujem za krásnu správu, chcem dostávať viac takýchto!
- V prvom rade ďakujem za úžasnú správu! Hltala som každé slovo a dlho som nedostala takéto skvelé oslovenie ako práve od Vás. Nevidí sa to často a veľmi ma to potešilo.
- Dekuji moc za osloveni s touto prima nabidkou. Uprimne jsem poprve docetla az dokonce
- v prvon rade ďakujem za záujem a po dlhej dobe za správu, ktorá nepôsobí ako generická „kopypasta“
- děkuji za zprávu. Hodně mě potěšila, protože obsahuje spoustu příjemných informací a oproti jiným nabídkám na spolupráci opravdu zaujme a působí pohodově 🙂
- děkuji Vám za nabídku, vypadá fakt jako práce snů.
Na workshopu vás Terka provede tím, jak zformulovat zprávu potenciálnímu kandidátovi, aby zaujala, vyvolala reakci a ideálně trefila do černého.
Chci vidět program
