• Košík je zatím prázdný.

Jiří Jambor

Jiří Jambor je zapálený do novinek ze světa obchodu a lidských zdrojů. Fascinují ho data, která dokážou najít příčiny problému a predikovat jeho další vývoj. I proto v současné době pracuje pro společnost Aon, která se zabývá právě strategickou prací s HR daty a měřením zaměstnanecké spokojenosti.

Na své pozici Jiří pracuje s největší globální databází názorů zaměstnanců. Klientům pomáhá se získáváním zpětné vazby a jejím využívání jako strategického nástroje k dosažení dobrých a dlouhodobě udržitelných obchodních výsledků.

Jiří má dlouholeté zkušenosti také ze společnosti Recruitment Academy, kde bylo jeho hlavním úkolem propojování klasického obchodu a social sellingu. Je zároveň spoluautorem blogu “Social Selling po česku”, který propojuje oblast obchodu, marketingu a HR.

Webová stránka

www.socialsellingpocesku.cz

Všechny přednášky od Jiří Jambor

Nenabírejte nové zaměstnance, udržte si ty stávající!
14. 11. 2018 13.10–13.50
Nikdy nebylo obtížnější nabrat nové zaměstnance. Nikdy ale také firmy nečelily takovým výzvám, aby si ty stávající udržely. Firmy si mezi sebou zaměstnance přetahují a můžete si být jistí, že i vaše kolegy se snaží někdo přetáhnout či ulovit. Co ovlivňuje jejich rozhodování, zda u stávajícího zaměstnavatele setrvat nebo se nechat zlákat do jiné firmy? Jirka Jambor s Jánem Debnárem vás provedou podrobným průzkumem, který vám ukáže, co v současné době nejvíc ovlivňuje spokojenost zaměstnanců a proč své firmy opouštějí. Zároveň vám nastíní, jaké kroky firmy v ČR podnikají k tomu, aby fluktuaci snížily a své zaměstnance si udržely.