Petr Hovorka

Obchodník a manažer Petr Hovorka začal poprvé podnikat už v 19 letech. Celkem 13 let vedl a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství Helma a spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci INSIDERS.

Nakonec ale zjistil, že jeho posláním je employer branding a jeho místo u pekařské pece v BrandBakers. Věnuje se hlavně tvorbě a implementaci strategií a řízení nových projektů.

Petr do světa HR přináší to, co se naučil o budování vztahů v byznysu. Budování značky zaměstnavatele tak pro něj není pouhá marketingová avantýra, nýbrž dlouhodobý koncept pro zvyšování hodnoty firem.

Webová stránka

www.brandbakers.cz

Všechny přednášky od Petr Hovorka

Budování značky zaměstnavatele. Buzzword dnešních dní.
14. 11. 2018 15.00–15.40
Petr s vámi nasdílí svou nejryzejší osobní zkušenost s budováním značky (zaměstnavatele) uvnitř vlastní firmy. Bude vám vyprávět příběh, jak se ke značce dostal a jak probíhal proces její tvorby, který daleko přerostl původní záměr. Petr nikdy nezapomene na slabší chvíle, které ho s kolegy na cestě potkaly a nebylo jich zrovna málo. A řekne vám taky k čemu to všechno bylo. Bude mluvit o budování firemní kultury – o lidech a jejich inspirování, vytváření kontextu a prostředí, tvorbě pravidel a šíření myšlenek.