• Košík je zatím prázdný.
  • Košík je zatím prázdný.

Václav Krbůšek

Reklamní režisér a současný kreativní ředitel digitální agentury SYMBIO Václav Krbůšek klade ve své práci důraz na vyvolání emoční odezvy. Využívá k tomu různé nástroje od výrazné expresivity přes autenticitu až po důslednou exekuci.

V průběhu své 10leté spolupráce s pražským studiem SYMBIO pracoval mimo jiné na kampaních pro společnosti T-Mobile, ČSOB, Mattel nebo Peugeot. Později se jako režisér podílel na přípravě spotů pro Garnier, Hartmann – Rico, Kofolu, Schweppes nebo Pilsner Urquell.

K jeho undergroundovým počinům patří například simulátor prezidentské chůze PussyWalk.

Webová stránka

www.symbiodigital.com

Všechny přednášky od Václav Krbůšek

Začleňte video do svých náborových kampaní
13. 11. 2018 15.00 – 15.40
Symbio v posledních letech vytvořilo několik unikátních a velmi úspěšných náborových videí, které si získaly publikum hlavně díky své autenticitě, vtipu a přirozenosti. Za těmito počiny stojí Václav Krbůšek se svými kolegy. Václav vám ukáže, jak na natáčení videa v náboru, co udělá video přitažlivým a čím je třeba začít, pokud se do něj chcete pustit. Přiblíží, jak dosáhnout autenticity a proč by vás měla vůbec zajímat. Václav nabídne venkovní pohled na HR z oboru reklamního režiséra. Jako totální “analfabet” v náboru může nabídnout perspektivu člověka nezatíženého HR dogmaty a zaběhlými pravdami. Pokud o začlenění videa do náboru uvažujete, máte skvělou příležitost nechat se inspirovat.